L’EMPRESA DEL DEMÀ – NOUS MERCATS, NOVES FORMES DE VENDA I NOVA INDÚSTRIA

//L’EMPRESA DEL DEMÀ – NOUS MERCATS, NOVES FORMES DE VENDA I NOVA INDÚSTRIA

L’EMPRESA DEL DEMÀ – NOUS MERCATS, NOVES FORMES DE VENDA I NOVA INDÚSTRIA

DURADA I CALENDARI
Del 13 de maig al 11 de juny. En sessions de 5 hores de dilluns a divendres de les 9 a les 14 hores. 100 hores

Curs gratuït

 

OBJECTIUS
L’objectiu fonamental d’aquest curs és proporcionar als participants els coneixements, les habilitats i les tècniques en matèria de màrqueting digital per aplicar-les en les àrees dels departaments comercials i de màrqueting adaptat a empreses d’alt component innovador i aprenent noves disciplines d’actuació en el mercat global.

 

ADREÇAT A
Curs gratuït adreçat a persones aturades i persones en actiu inscrites com a demandants d’ocupació amb perfil administratiu, que tenen experiència en feines administratives i comercials i que volen dotar els seu currículums amb formació específica per departaments de màrqueting i vendes d’empreses amb volum de facturació a l’exterior i component innovador.

 

PROGRAMA
1. La decisió d’exportar (15 h). Polítiques de màrqueting internacional.
2. Què entenem per indústria 4.0? (10 h). Quina serà la indústria del demà i com es pot planificar la innovació a l’empresa.
3. Inici al màrqueting digital. Sistemes d’informació del mercat (10 h). Investigació internacional a Internet. Cercar a Internet amb efectivitat. Procediment i tipus de motors de recerca. Recerques avançades empresarials.
4. Marca i comunicació (10 h). Imatge corporativa i gestió d’aquesta.
5. SEO-SEM (10 h). Promoció internacional a Internet. SEO i SEM. Estratègia internacional als cercadors. De Google als altres Googles.
6. Mercats virtuals (15 h). Mercats virtuals i comerç electrònic. Mercats específics de sectors industrials.
7. Social selling amb linkedin (10 h). Les bases del Social Selling i LinkedIn com l’eina estrella per a les vendes.
8. Pla de màrqueting digital (15 h). Com s’estructura un pla màrqueting digital i quines són les eines que l’engloben. Planificació i gestió.
9. Negociació i compravenda internacional (5 h). Contractes amb agents i distribuïdors internacionals.

 

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS
Inscripcions fins el 8 de maig
Cambra de Comerç de Manresa
Muralla del Carme 17-23, 2n pis (edifici Can Jorba)
Telèfon 93 872 42 22
A/e: jmonge@cambramanresa.org (Josep Maria Monge)

2019-04-26T15:55:22+02:00